2017. február 28., kedd

Liebster Award

Egy nagyon kedves olvasómtól kaptam e díjat. A másik úgymond "komolyabb" blogommal már egyszer jelöltek, de azt hiszem ha ilyen elismerést kap az ember az mindig csodálatosan jó érzés. Köszönöm ezt Szandinak (blog) amellett, hogy végtelenül hálás vagyok amiért türelemmel várja az új részeket és mindig kedves hozzászólásaival ösztönöz arra, hogy ne adjam fel és megírjam az új fejezeteket még ha nem is könnyű jelenleg az írás. :)
KÖSZÖNÖM SZÉPEN  


Szabályok:
1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg, és linkeld be, akitől kaptad a díjat és köszönd meg neki
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelöld meg azokat a blogokat (10 db), akiknek továbbadod a díjat!

A válaszaim Szandi kérdéseire:

1.       1. Melyik írásodra vagy a legbüszkébb, miért?
 Igazából mindegyik írásomat szeretem mert mindegyik egy kicsit rólam is szól, de talán amelyik a legközelebb áll a szívemhez az a "Carousel of my childhood" című történetem. Talán azért mert nem a szerelemről szól, hanem valami sokkal mélyebb kötődésről.

2. Mi nyújt számodra inspirációt?
Minden esetben az élet és a saját érzelmeim, gondolataim, illetve a hozzájuk kapcsolódó zeneszámok. Talán a legtalálóbb név rájuk: Soundtracks of my life :)

3. Ha ihlethiányod van, mit teszel, hogy visszatérjen?
Egyszerűen csak hagyom hogy a gondolataim illetve egy kedvelt zene magával ragadjon. De ehhez nyugalomra van szükségem, ami mostanában kevésszer adatik meg. 

4. Gondoltál már valaha arra, hogy abbahagyd az írást? Ha igen, miért?
Nem, soha nem gondoltam rá. Mindig tele vagyok ötletekkel, inkább időhiány ami akadályoz, de az csak átmeneti. Az írás számomra önkifejezés, amióta elkezdtem nem gondoltam rá soha, hogy abbahagyom.

5. Hogy állsz a kötelezőkkel?
Mindig is tipikus "jó tanuló" voltam, emellett nagy könyvmoly is, talán ezért van, hogy mindegyik kötelezőt becsülettel végigolvastam. Volt amelyiket szenvedve és volt, amelyiket élvezettel, többször is. ^^

6. Mi volt az első könyv, amit önszántadból vettél a kezedbe?
Ez első... anyukám egyik gyerekkori, úgynevezett "csíkos" tiniregénye volt a címe "Rénszarvasok pásztora". Imádtam minden sorát.

7. Van valami fóbiád? Ha igen mi?
A legnagyobb félelmem hogy bennégek valahol ahonnan nem tudok menekülni, vagy megfulladok. De nem nevezném fóbiának, mert az irreális félelem valami irányába. Ez inkább csak természetes félelem valamitől amit fájdalmasnak gondol az ember.

8. Inkább kutyás vagy macskás vagy?
Nem tudom... mindkettő és igazából egyik sem. Gyerekkoromban kutyák, macskák és egyéb állatok között nőttem fel, alapvetően állatbarát vagyok.

9. Mi egy napod legjobb pontja?
Amikor egy hosszú, munkával és tanulással teli nap után végre hazaérek. Ahogy átlépem a küszöböt, úgy érzem kint marad a stressz ami folyamatosan zakatol bennem.

10. Van kedvenc (zene)számod?
A kedvencem? Hát... nálam általában inkább aktuális kedvencről lehet beszélni, az most jelenleg a BTS-től a "Spring day" című dal, egyébként pedig Jung Daehyun és Bang Yongguk-tól a "Remember"-t bárhol, bármikor, bármilyen körülmények között meg tudom hallgatni :)

Nos, végére értem a kérdéseknek és itt jönne az a rész, ahol én jelölök és én kérdezek. Ám ezt már megtettem első alkalommal és azóta sem találtam más írókat akiket jelölni tudnék tiszta szívből. Őket és a kérdéseimet is itt találjátok meg. 

Még egyszer köszönöm neked Szandi ezt a díjat, és minden mást is, remélem tetszenek majd a válaszaim és kicsit talán meg is ismertél általuk ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése